אתר ניופרו בהרצה – נתקלתם בבעיה? ספרו לנו ונדאג לטפל 🛠️

ביטול עסקה

תנאים לביטול עסקה

בקשה לביטול עסקה

שעות פעילות במוקד

לפני שתבטלו, מזמינים אתכם לפנות אלינו. ואם בכל זאת תחליטו להמשיך, מלאו את פרטי הבקשה "ביטול עסקה" בדף צור קשר

  • במסגרת 14 ימים כמוגדר בחוק להגנת הצרכן.
  • המוצר בהזמנה אינו בגדר "הזמנה מיוחדת", או "מוצרים פסידים".
  • הזיכוי יינתן בטווח זמן סביר שלא יעלה על 7 ימי עסקים מרגע שהתקבל ונבדק במחסנינו.
  • עפ"י חוק הגנת הצרכן, בגין ביטול העסקה תחוייב בשיעור של 5% משווי העסקה או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם.
  • בגין ביטול עסקה עקב פגם במוצר, ניתן לבטל את העסקה ללא חיוב דמי ביטול.

לצפייה במדיניות ביטול העסקה המורחבת לחצו כאן.

הודעת ביטול עסקה תינתן באחת הדרכים הבאות:

  • בשיחה טלפונית למוקד השירות שמספרו: *6963
  • במשלוח הודעה בדואר רשום לכתובת: רחוב רוז'נסקי 14, ראשון לציון.
  • משלוח הודעה לדואר אלקטרוני: [email protected].

לעמוד צור קשר לחצו כאן

הודעת הביטול תכלול את שמו המלא ומספר תעודת הזהות של הלקוח, ובמקרה של ביטול טלפוני, על הלקוח גם למסור מספר הזמנה/חשבונית/ת.המשלוח.

לצפייה במדיניות ביטול העסקה המורחבת לחצו כאן.

 

 

נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם בימים:
א' עד ה' בין השעות 8:30 – 17:00